JURNAL HARIAN


Image result for orang gemuk nak berdiet
Image result for orang gemuk nak berdiet

NAK TAHU SESUATU ATAU TIDAK?

Sebentar tadi saya sedang sibuk meembuat pencarian maklumat untuk tugasan saya. Tiba-tiba, saya ternampak satu laman web ini dan membukanya. Lalu, saya terkejut bahawa saya mendapat satu info yang amat menarik, iaitu laman sesawang tersebut berkata bahawa pihak kerajaan telah mengizinkan rakyat-rakyat yang ingin berdiet meneruskan perancangan beliau. Asalkan tidak terlalu memudaratkan diri sendiri dan juga orang-orang di sekeliling diri sendiri. Ini kerana perancangan untuk berdiet bukan sahaja melibatkan perubahan fizikal tetapi ianya juga melibat emosi diri seseorang....




Kesimpulannya, rancanglah dengan baik dan betul-betul agar tidak meyusahkan diri sendiri juga orang-orang di sekeliling....


Semoga info-info ini dapat sedikit sebanyak membantu anda...




Comments