JURNAL HARIAN

YEAYYYYYYYYY!!!!!!!

IFTAR PERDANA DAH SELASAI!!! XD

Tadi Yas terkejut tahu tak sebab kenapa?
Haaa.. sebab, waktu nak masuk ke Dewan Serbaguna tadi untuk Iftar Perdana, Yas terlihat rakan-rakan satu Asas1 berpasangan. jadi Yas tiada pasangan. Alhamdulillah, akhirnya ada juga pasangan.
Nak tahu siapa pasangan untuk makan dalam talam tu?

Nama dia Nurin Shazwani dari kelas 1K1.. Tapi, orang tak panggil dia Nurin Shazwani. Kami semua selalu pangil dia Joy atau pun Joyah. Ini kerana sebab dia adalah budak perempuan yang paling KECOH, PERAMAH dan GEMAR KETAWA TERBAHAK-BAHAK.. itu sebab ramai suka kawan dengan Joyah sebab dia suka berkawan dengan rang.. :-)

Tadi sewaktu berbuka puasa, kawan sebelah saya ni.. Dia ni Munirah Munawwarah. Suka sangat buat jenaka.. Hai.. Waktu saya dengan Joyah makan, rasa tidak tenteram pula.. Joyah ni sebenarnya rakan karib Munirah dan Husna... MEMANG MEREKALAH YANG PALING BISING SEKALI WAKTU IFTAR ERDANA TADI... HAHAHAHA

Itu sahaja.. Saya nak pergi prep.. sampai kelas prep nanti saya sambung.. hahaha... jangan lupa follow dan selalu view blog saya..

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera... BYE.. :-)


Comments